Thursday, September 17, 2015

Tree Trunk Gorge Trail

Tree Trunk gorge trail ar en superrolig och pitoresk mountain bike trail i Kaimanawa Forest Park lite soder om Turangi pa centrala nordon. Jag cyklade den da vi semestrade dar uppe. Det ar ju ett tag sen nu, men Tree Trunk ar en trail som jag inte glommer. Det ar antagligen en av mina favoriter sa har langt. Den ar inte speciellt lang, bara ungefar 6 km enkel vag. Den ar graderad 3-4 (intermediate till avancerad). Jag tycker att den var ratt sa latt, aven om man far ta sig genom ett par floder och backar och det ar nagra ordentliga backar att ta sig upp och nerfor. Trailen gar genom bokskog, over floder och backar och over tva raviner. Jag kan absolut rekommendera den om du ar i krokarna!


Tree Trunk gorge trail is an awesome fun and picturesque mountain bike trail in the Kaimanawa Forest Park just south of Turangi on the central North Island. I biked it on our holiday up there, so it's quite a while ago now, but this is one of those trails that I just don't forget about: this is probably one of my favorite trails so far. It is not very long, only about 6 km one way. It's graded 3-4, but I found it reasonably easy, even though there are a few river crossings and quite a few hills as well. The trail goes through beech forests, over rivers and streams and over two gorges. It's absolutely worth a go if you happen to be around! 

See this link for more info about the trail:
Tree Trunk Gorge Trail








No comments:

Post a Comment