Monday, September 14, 2015

Little River Rail Trail

I sondags cyklade jag och min flatmate Kath Little River rail trail som gar fran Motukarara till Little River pa Banks Peninsula. Det ar 22 km enkel vag, platt och valdigt lattcyklat forstas eftersom det ar en gammal jarnvag. Tur var val det, mina ben kandes lite mora efter en hel del cykling den senaste tiden. Vi hade en fantastisk vardag, varmt och vindstilla. Det mest irriterande den dagen var sjoflugorna som bildade moln i luften. Jag larde mig snabbt att halla munnen stangd for att inte fa en extra proteinboost. Cappucino och muffin vid cafeet i Little River satt superfint och gav oss energi att cykla tillbaka.

In the weekend my flatmate Kath and I biked Little River rail trail from Motukarara to Little River on Banks Peninsula. It's 22 km one way, very flat and very easy of course since it's an old rail trail. My legs said thanks for that since they were pretty tired from quite a lot of biking lately. We had a nice spring day, warm and no wind. The most irritating that day were the clouds of lake flies. I learned quickly to keep my mouth shut, not to get an extra protein boost. Cappucino and muffin at the cafe in Littler River was pretty awesome and gave us some energy to bike back again. 

Little River rail trail, straight and flat.

A pretty nice part of Little River rail trail.

Southern Alps in the background.


Springtime.

No comments:

Post a Comment